Офіційний сайт Стрийської ЗШ I-ІІІ ступенів №7
Вітаємо на оновленому сайті школи
м. Стрий вул. Коллеси, 12
(03245)-5-20-52 ДИРЕКТОР (03245)-7-12-96 БУХГАЛТЕРІЯ
school7-str@ukr.net

Офіційний сайт Стрийської ЗШ I-ІІІ ступенів №7

Вітаємо на оновленому сайті школи
МЕНЮ

                          Академічна доброчесність

Основні принципи академічної доброчесності:

  • старанність, самостійність у навчанні;
  • відповідальність за власні вчинки і чесне здобуття оцінок;
  • толерування думок інших, взаємоповага та підтримка;
  • гідна та моральна поведінка під час навчального процесу та поза ним.

До порушень академічної доброчесності належать:

  • плагіат;
  • списування;
  • хабарництво;
  • фальсифікація результатів досліджень;
  • необ’єктивне оцінювання;
  • здавання іспитів підставними особами.

Наслідки тривалих та системних порушень академічної доброчесності:

  • знецінення університетських дипломів у країні, невизнання їх за кордоном;
  • випускникам університетів важко влаштуватися на хорошу роботу, бо роботодавці не довіряють системі вищої освіти та закладам вищої освіти;
  • зниження якості медичного обслуговування;
  • стагнація науки, знецінення наукового потенціалу держави;
  • гальмування розвитку економіки;
  • країна втрачає авторитет у світі.

Чому академічна доброчесність важлива:

  • забезпечує довіру до результатів навчання;
  • передбачає здобуття власних знань і розвиток власних здібностей;

Учням треба наголошувати, що коли вони списують чи дають списати комусь – розвиток неможливий.

  • забезпечує чесний вступ до університету, а потім – гарну роботу;
  • зараз світ глобалізований: щоби навчатися за кордоном, потрібно дотримуватися принципів академічної доброчесності.

Що робити, щоби розвинути систему академічної доброчесності в школі:

  • Ідентифікуйте проблеми.Якщо є учні чи класи, які не дотримуються принципів академічної доброчеснотсі, треба говорити і з учнями, і з класними керівниками.
  • Залучіть усіх зацікавлених. Це може бути учнівське самоврядування чи батьки, які хочуть стати на захист академічної доброчесності. Також це можуть бути всі педагоги, які підтримують ці ідеї.
  • Обговоріть і створіть положення про дотримання академічної доброчесності, затвердіть його у школі, щоби можна було на нього посилатися. Для цього варто звернутися до законів “Про освіту” і “Про повну загальну середню освіту”. Там прописано, що вважається порушенням академічної доброчесності та як сприяти її дотриманню.
  • Після того, як положення буде затверджено, важливо повідомити всім, які дії, згідно з ним, вважаються недоброчесними і які будуть санкції за порушення. Інколи роблять окремі положення для вчителів і учнів, але можна робити спільне.
  • Моніторинг.Важливо не тільки впроваджувати зміни, але й спостерігати за ними: дивитися, яка динаміка дотримання чи недотримання правил, і реагувати.
  • Оцініть та перегляньте політики.
  • Якщо ваша школа не має розроблених політик – питання академічної доброчесності можна проговорювати в межах уроків.

 

© 2021. Всі права захищено.